
Charpen FAQ
Charpen Business
Hoe wordt mijn aanvraag verwerkt?
- Na uw aanmelding volgt een telefonisch consult om de gewenste dienst nader te bespreken. Bij het bereiken van overeenstemming ontvangt u binnen enkele werkdagen een overeenkomst met daarin de kosten inclusief betaallink. Na het voltooien van de betaling voeren wij de opdracht uit.
Charpen Private
Hoe wordt mijn aanvraag verwerkt?
- Na uw aanmelding nemen wij indien nodig telefonisch contact met u op. Als uw opdracht door ons geaccepteerd wordt, ontvangt u binnen één werkdag per e-mail een opdrachtbevestiging en een betaallink. Na het voltooien van de betaling voeren wij voor de opdracht uit binnen 5 werkdagen.
Hoe verloopt de communicatie met de andere partij?
- Voor heel veel mensen is het vaak moeilijk om goed uit hun woorden te komen in het geval van een geschil. Charpen verstuurt daarom namens u het bericht naar de andere partij, zodat u verzekerd bent van duidelijke communicatie. De communicatie verloopt altijd schriftelijk via e-mail of per brief, zodat alles goed wordt vastgelegd.
Wat gebeurt er als de andere partij reageert?
- Wanneer wij een reactie hebben ontvangen op ons bericht, sturen wij deze naar u door. U kunt er dan vervolgens voor kiezen om zelf de zaak verder af te handelen of om de vervolg reactie ook door ons af te laten handelen. De kosten voor iedere vervolg reactie zijn €75 euro.
Wat als ik niet het gewenste resultaat krijg?
- Wij streven er altijd naar om voor u het beste resultaat te behalen. Charpen verzekert echter geen garantie op inwilliging van uw verzoek door de andere partij. Wij verwijzen u dan door voor specialistische of juridische ondersteuning.